Hvem er Nordsjællands Rollespillere?

Nordsjællands Rollespillere er en forening, som fokusere på rollespil som samlingspunkt. Vi afholder aktive rollespils- og crafting-arrangementer for vores medlemmer i nordsjællands området. Vi beskæftiger os med flere typer af rollespil såsom live rollespil og scenarie rollespil. Vi laver samtidigt aktiviteter, hvor man lærer at lave udstyr, improvisere og hjælpe hinanden på en social og sjov måde.

“HOKUS POKUS BØRNENE I FOKUS”

Nordsjællands Rollespilleres slogan

Hvad laver vi?

Nordsjællands Rollespillere mødes til forskellige former for arrangementer, hvor der laves forskellige sjove aktiviteter såsom:

• Scenarie rollespil, her er der blevet planlagt et scenarie med en fast ramme og flere plot-grene. Her får spillerne bestemte roller i plottet. Eksempelvis et middagsselskab.
  • Live rollespil, her laver spillerne selv en rolle og bliver udstyret med skumvåben og udstyr, her kan der være et hoved plot men meget af spillet består i spillernes interaktion med hinanden. Læs mere om vores rollespil.
  • Crafting, her bliver der tilbudt et arbejdsværksted hvor man kan arbejde på projekter. Der vil være mulighed for at tale med andre og få deres hjælp og vejledning.

For at læse mere om datoer for vores arrangementer så tjek vores kalender.